Práce s kontakty v manuálním dialeru SEVIO

Obsah

1. Vytvoření nového kontaktu

2. Změna stavu kontaktů

3. Zpracování probíhajícího hovoru

4. Import kontaktů

Informace ke správě kampaní manuálního dialeru naleznete zde.

1. Vytvoření nového kontaktu

Nejprve se ujistíme, že máme v kampani povoleno vytváření nových kontaktů. Přejdeme do nastavení kampaně, zaklikneme volbu "Možnost tvorby nových kontaktů" a nastavení kampaně uložíme. Nyní klikneme na název kampaně a můžeme začít zpracovávat kontakty.

Chceme-li vložit do kampaně nový kontakt, klikneme na tlačítko "Vytvořit nový kontakt" a svou volbu potvrdíme.

Objeví se prázdný formulář kontaktu, do kterého doplníme jméno osoby a telefonní číslo. Neznáme-li jméno osoby, můžeme místo něj použít telefonní číslo.

Po vložení telefonního čísla do příslušného políčka a jeho opuštění jsme systémem upozorněni, že chceme-li na telefonní číslo zavolat kliknutím, musíme nejprve formulář uložit. Tím také proces vytvoření nového kontaktu dokončíme.

Tip: Existuje i další způsob, jak nový kontakt vytvořit. Jestliže právě s někým hovoříme, můžeme v průběhu hovoru kliknout na ikonu telefonu v záhlaví kampaně. Systém sám pozná, jestli je kontakt v kampani uložen. Když není, nabídne nám vytvoření nového kontaktu a jméno a telefonní číslo do formuláře sám předvyplní. V opačném případě rovnou otevře formulář kontaktu.

Vytvoření nového kontaktu v kampani manuálního dialeru

2. Změna stavu kontaktů

Ukážeme si, jak převést kontakty ze stavu Vyřízeno na Nový v kampani manuálního dialeru. Tuto možnost využijeme, když například po roce chceme znovu obvolat již jednou provolané kontakty.

Ze seznamu kampaní vybere kampaň, kterou budeme upravovat, a stiskneme tlačítko Upravit kampaň. Ve formuláři pro úpravu kampaně klikneme na záložku Kontakty a vybereme položku Změna stavu.

Ve zobrazeném formuláři pro změnu stavu kontaktů vybereme v poli Ve stavu položku Vyřízeno a v poli NA vybereme položku Nový. Pak stiskneme tlačítko Změnit stav kontaktu a volbu potvrdíme.

Tip: všechny údaje, kromě již zmíněného stavu, v kartě kontaktu zůstávají zachovány, takže operátor se jimi může v budoucím hovoru s klientem řídit.

Změna stavu kontaktu v kampani manuálního dialeru

3. Zpracování probíhajícího hovoru

Nejprve se ujistíme, že máme v kampani povoleno vytváření nových kontaktů. Přejdeme do nastavení kampaně, zaklikneme volbu "Možnost tvorby nových kontaktů" a nastavení kampaně uložíme. Nyní klikneme na název kampaně a můžeme začít zpracovávat kontakty.

V tomto okamžiku jsme připraveni přijmout hovor a vytvořit z něj nový kontakt nebo otevřít kartu existujícího kontaktu, jestliže je volající v systému již zadán.

Máme-li volajícího na lince, stiskneme v záhlaví kampaně ikonu telefonu. Systém se nejprve snaží dohledat kontakt v kampani. Jestliže jej nenajde, nabídne nám vytvoření nového kontaktu a sám přitom předvyplní telefonní číslo, které zároveň použije jako jméno volajícího. Po vyplnění dostupných údajů kontaktu formulář uložíme.

Jestliže kontakt v kampani již existuje a my v průběhu zvonění nebo hovoru klikneme na ikonu telefonu v záhlaví kampaně, systém nám automaticky kontakt dohledá a jeho kartu otevře. Dopředu tak můžeme zjistit, s kým budeme hovořit a podívat se, co jsme s ním v minulosti řešili.

Zpracování probíhajícího hovoru v kampani manuálního dialeru

4. Import kontaktů

Kontakty se importují z Nastavení kampaně, záložky Kontakty/Import.

Pro import kontaktů budete potřebovat buď CSV soubor, nebo soubor MS Excel.

Soubor pro import musí obsahovat nejméně dva sloupce označené klíčovým slovem:

Vzorový dokument s vysvětlením jednotlivých názvů sloupců si můžete stáhnout zde.

Podívejte se na instruktážní video pod tímto textem o tom, jak upravovat a importovat kontakty do dialeru SEVIO (platí jak pro manuální, tak pro prediktivní dialer).

Import kontaktů do kampaně manuálního dialeru