1. Vytvoření nového kontaktu
Nejprve se ujistíme, že máme v kampani povoleno vytváření nových kontaktů. Přejdeme do nastavení kampaně, zaklikneme volbu "Možnost tvorby nových kontaktů" a nastavení kampaně uložíme. Nyní klikneme na název kampaně a můžeme začít zpracovávat kontakty.
Chceme-li vložit do kampaně nový kontakt, klikneme na tlačítko "Vytvořit nový kontakt" a svou volbu potvrdíme.
Objeví se prázdný formulář kontaktu, do kterého doplníme jméno osoby a telefonní číslo. Neznáme-li jméno osoby, můžeme místo něj použít telefonní číslo.
Po vložení telefonního čísla do příslušného políčka a jeho opuštění jsme systémem upozorněni, že chceme-li na telefonní číslo zavolat kliknutím, musíme nejprve formulář uložit. Tím také proces vytvoření nového kontaktu dokončíme.
Vytvoření nového kontaktu v kampani manuálního dialeru