Podívejte se, jak vám mohou dialery SEVIO pomoci se zpracováním kontaktů a komunikací s klienty pomocí hovorů, SMS a e-mailů. Můžete si vybrat mezi dvěma typy dialerů: manuálním a prediktivním.
Navíc, můžete migrovat kontakty mezi kampaněmi obou dialerů tam a zpět pomocí pár kliknutí.
S pomocí manuálního dialeru oslovíte klienty prostřednictvím telefonní linky ze seznamu kontaktů uloženého v jedne z jeho kampaní.
Zakládáte telefonické kampaně a máte všechny kontakty uspořádané a uložené na jednom místě.
Můžete zavolat zákazníkům jediným kliknutím, aniž byste museli čísla přepisovat a ručně točit.
Získáte přehled o tom, kdy jste komu volali, o čem jste spolu hovořili a na čem jste se dohodli.
Nemusíte sledovat čas odložených hovorů a můžete zaznamenat a vyhodnotit odpovědi na položené otázky.
Nápovědu a články k manuálnímu dialeru naleznete zde.
Výhod je hned několik:
Nápovědu a články k prediktivnímu dialeru naleznete zde.