Dialery SEVIO

Podívejte se, jak vám mohou dialery SEVIO pomoci se zpracováním kontaktů a komunikací s klienty pomocí hovorů, SMS a e-mailů. Můžete si vybrat mezi dvěma typy dialerů: manuálním a prediktivním.

A jaký je mezi dialery rozdíl?

  • Manuální dialer: O vytáčení hovorů a jeho frekvenci se stará operátor.
    Hovory vytáčí kliknutím na ikonu telefonu v kartě kontaktu.
  • Prediktivní dialer: O vytáčení hovorů a frekvenci vytáčení se stará dialer.
    Operátor dostává na telefon již připraveného klienta.

Navíc, můžete migrovat kontakty mezi kampaněmi obou dialerů tam a zpět pomocí pár kliknutí.

1. Manuální dialer

S pomocí manuálního dialeru oslovíte klienty prostřednictvím telefonní linky ze seznamu kontaktů uloženého v jedne z jeho kampaní.

Jaké vám přinese výhody

Zakládáte telefonické kampaně a máte všechny kontakty uspořádané a uložené na jednom místě.

Můžete zavolat zákazníkům jediným kliknutím, aniž byste museli čísla přepisovat a ručně točit.

Získáte přehled o tom, kdy jste komu volali, o čem jste spolu hovořili a na čem jste se dohodli.

Nemusíte sledovat čas odložených hovorů a můžete zaznamenat a vyhodnotit odpovědi na položené otázky.

Nápovědu a články k manuálnímu dialeru naleznete zde.

2. Prediktivní dialer

Jaké vám přinese výhody

Výhod je hned několik:

  • Operátor dostává na telefon klienta, který je připraven okamžitě hovořit. Neztrácí tak čas posloucháním vyzváněcího tónu.
  • Operátor nemusí sledovat čas odložených hovorů, dialer hovor operátorovi sám připomene a klienta kontaktuje.
  • Jestliže klient nebere telefon, dialer sám hovor s klientem přeplánuje na pozdější dobu.
  • Dialer sleduje dění v call centru, předtáčí hovory a připravuje klienty tak, aby operátoři v call centru maximálně využili svůj čas hovorem s klienty.

Nápovědu a články k prediktivnímu dialeru naleznete zde.