Nastavení telefonu Telephone

Telephone umožňuje telefonovat přes internet nebo firemní síť. Pokud vaše telefonní linka podporuje protokol SIP, můžete ji používat na svém Macu místo fyzického telefonu kdekoli, kde máte slušné síťové připojení.

Upozornění: Softwarové telefony jsou programy bežící na vašem počítači. Jejich správná funkce je ovlivněna hlavně stavem počítače, na kterém jej provozujete. Zvláště aktualizace operačního systému na pozadí, o kterých nevíte, nebo morální zastarání operačního systému nebo samotného počítače mohou způsobit selhání telefonu v průběhu aktualizace nebo po ní. Proto pro práci se systémem SEVIO CALL CENTRUM doporučujeme používat hardwarové telefony CISCO.

Obsah

1. Instalace

2. Nastavení

3. Řešení problémů

1. Instalace

Telefon nainstalujte z produktových stránek telefonu z Mac App Store.

Postupujte standardním způsobem, jak jste na svém Mac zvyklí. Řiďte se pokyny při instalaci.

Vyhledání aplikace Telephone pro Mac

Vyhledání aplikace Telephone pro Mac

2. Nastavení

Nastavte Telephone podle následujících pokynů:

Nastavení uživatelského účtu v aplikaci Telephone pro Mac

Nastavení uživatelského účtu v aplikaci Telephone pro Mac

3. Řešení problémů

Zatím nám nebyly nám hlášeny žádné problémy s provozem tohoto telefonu. To neznamená, že neexistují. Jen o nich nevíme.

Za správnou funkci softwarového telefonu na jakémkoliv zařízení neneseme žádnou zodpovědnost.