Nastavení telefonu Acrobits

Acrobits softphone je telefonní software pro platformy iOS a Android. Aplikace je placená.
Aplikaci používáme na našich firemních telefonech pro zajištění telefonické podpory zákazníkům.

Produktové stránky telefonu Acrobits naleznete na acrobits.net.

Upozornění: Softwarové telefony jsou programy bežící na vašem počítači. Jejich správná funkce je ovlivněna hlavně stavem počítače, na kterém jej provozujete. Zvláště aktualizace operačního systému na pozadí, o kterých nevíte, nebo morální zastarání operačního systému nebo samotného počítače mohou způsobit selhání telefonu v průběhu aktualizace nebo po ní. Proto pro práci se systémem SEVIO CALL CENTRUM doporučujeme používat hardwarové telefony CISCO.

Obsah

1. Instalace

2. Nastavení uživatelského účtu

3. Pokročilá nastavení uživatelského účtu

4. Řešení problémů

1. Instalace

Telefon nainstalujte z App Store (iOS) nebo Google Play (Android).

Při instalaci postupujte standardním způsobem, jak jste na svém zařízení zvyklí. Řiďte se instalačními pokyny.

Stránka pro stažení aplikace Acrobit pro Mac a Android

Stránka pro stažení aplikace Acrobit pro Mac a Android

2. Nastavení uživatelského účtu

Základní nastavení uživatelského účtu aplikace Acrobits

Základní nastavení uživatelského účtu aplikace Acrobits

3. Pokročilá nastavení uživatelského účtu

Postupujte podle Nastavení uživatelského účtu (viz. výše), až se dostanete do místa volby Pokročilá nastavení.

Zkontrolujte tato nastavení podle 4 obrázků vpravo.

Po provedení kontroly stiskněte nahoře na tlačítko "Uložit".

Pokročilá nastavení Acrobits - 1

Pokročilá nastavení Acrobits - 2

Pokročilá nastavení Acrobits - 3

Pokročilá nastavení Acrobits - 4

Pokročilá nastavení aplikace Acrobits

4. Řešení problémů

Při používání telefonu Acrobits jsme nezaznamenali žádné problémy s jeho provozem. To neznamená, že neexistují. Jen o nich nevíme.

Za správnou funkci softwarového telefonu na jakémkoliv zařízení neneseme žádnou zodpovědnost.