Propojení s Raynet CRM – všechny hovory na jednom místě

Raynet CRM je chytrý online nástroj, který pomáhá firmám lépe organizovat kontakty, obchodní příležitosti a péči o zákazníky. Díky němu máte přehled o všech důležitých informacích a nemusíte složitě hledat data v různých systémech.

Abychom vám práci ještě více usnadnili, napojili jsme Raynet na naši telefonní ústřednu (call centrum). To znamená, že veškeré hovory s klienty teď uvidíte přímo v Raynetu – nemusíte přepínat mezi aplikacemi nebo hledat záznamy jinde.

Obsah

Nastavení integrace

Krok 1 - Zobrazení nastavení Raynet CRM

Krok 2 - Výběr uživatele v Raynet CRM

Krok 3 - Vytvoření API klíče pro Raynet CRM

Krok 4 - Přihlášení k ústředně SEVIO v Ranyet CRM

Krok 5 - Výběr front a telefonu, na kterém pracujete

Krok 6 - Dokončení přihlášení k ústředně SEVIO

Zmeškané hovory

Manuální generování hovorů

Automatické generování hovorů

Krok 1 - Vygenerování API klíče v Raynet CRM

Krok 2 - Nastavení SEVIA

Krok 3 - Výsledek nastavení

Správné pořadí přihlášení k ústředně v Raynet CRM

Co vám tato integrace přinese?

Díky tomuto propojení máte všechny důležité informace pohromadě a nic vám neunikne! 🚀

Podívejte se také na náš YouTube kanál, jak integrovat Raynet CRM se SEVIO, kde jsou všechna videa přehledně uspořádaná do jednoho play listu.

Ukázka zpracování hovoru pomocí Raynet CRM s integrovanou ústřednou SEVIO

Nastavení integrace

Návod, jak nastavit účet v Raynetu, naleznete zde: https://raynet.cz/jak-zacit/.

Následně si v šwesti krocích ukážeme, jak propojit SEVIO a Raynet CRM.

Jak propojit ústřednu SEVIO s Raynet CRM

Krok 1 - Zobrazení nastavení Raynet CRM

V Raynet CRM klikněte na své jméno vpravo nahoře a z roletky vyberte položku Nastavení.

Zobrazení nastavení Raynet CRM

Zobrazení nastavení Raynet CRM

Krok 2 - Výběr uživatele v Raynet CRM

Vyberte konkrétního uživatele, u kterého chcete nastavit napojení na ústřednu/call centrum.

Výber uživatele, kterého budeme v Raynet CRM nastavovat

Výber uživatele, kterého budeme v Raynet CRM nastavovat

Krok 3 - Vytvoření API klíče pro Raynet CRM

V SEVIO otevřete modul Přístupové tokeny a vytvořte nový záznam - přístupový token, který pak zapíšete do formuláře v Raynet CRM.

Vyplňte formulář na obrazovce vpravo:

Objeví se dialogové okno s informací o novém tokenu. Hodnotu tokenu si zkopírujte a někam uložte. Budete ji potřebovat pro vložení do Raynet CRM.

Když hodnotu tokenu zapomenete, nic se neděje. Vytvořený záznam – token – z tabulky vymažte a vytvořte nový token.

Vytvoření API klíče pro Raynet CRM v SEVIO

Vytvoření API klíče pro Raynet CRM v SEVIO

Nyní u daného uživatele v Raynet CRM v sekci Telefonní ústředna nastavte následující hodnoty (API klíč bude nejprve nutné vygenerovat v SEVIU, viz. obrázek Jak nastavit přihlašovací údaje pro SEVIO v Raynet CRM):

Jak nastavit přihlašovací údaje pro SEVIO v Raynet CRM

Jak nastavit přihlašovací údaje pro SEVIO v Raynet CRM

Krok 4 - Přihlášení k ústředně SEVIO v Ranyet CRM

Po uložení konfigurace se vraťte v Raynetu na hlavní stranu. Nejprve klikněte na tlačítko Tel. ústředna vlevo dole. Následně klikněte na tlačítko Přihlásit.

Jak se přihlásit k ústředně SEVIO v Ranyet CRM

Jak se přihlásit k ústředně SEVIO v Ranyet CRM

Krok 5 - Výběr front a telefonu, na kterém pracujete

Přihlaste se na danou klapku (klapka je nastavena v SW nebo HW telefonu) a do případných front, pokud je potřeba (z vašeho nastavení ústředny).

Po zobrazení formuláře pro výběr fronty a linky vašeho telefonu vyberte telefonní linku a zaklikněte názvy front, ve kterých budete pracovat.

Stiskněte tlačítko Přihlásit.

Výběr front a telefonu, u kterého pracuji v Raynet CRM

Výběr front a telefonu, u kterého pracuji v Raynet CRM

Krok 6 - Dokončení přihlášení k ústředně SEVIO

Gratulujeme, nyní jste úspěšně přihlášen k ústředně SEVIO v Raynet CRM - tlačítko Tel. ústředna svítí zeleně.

Pokud chcete, aby se u hovorů automaticky generoval odkaz na nahrávku, je potřeba ještě nastavit API klíč Raynetu v SEVIU. Podívejte se, prosím, na sekci Automatické generování hovorů.

Dokončení přihlášení k ústředně SEVIO

Dokončení přihlášení k ústředně SEVIO

Zmeškané hovory

V Raynetu se zmeškané hovory dají zobrazit pomocí stisku tlačítka Zmeškané hovory v levo dole (viz krok 6, obrázek Dokončení přihlášení k ústředně SEVIO) a poté se vám zobrazí následující tabulka.

Tabulka zmeškaných hovorů v Raynet CRM

Tabulka zmeškaných hovorů v Raynet CRM

Manuální generování hovorů

Po napojení máte možnost manuálně generovat hovory (přesněji aktivitu hovor) při kliku na bublinku, která se vám ukáže vpravo dole během hovoru.

U příchozích hovorů se vám karta klienta zobrazí automaticky. U odchozích hovorů se na kartu klinta dostanete pomoci kliknutí na bublinku vpravo dole.

Všechny aktivity pak následně uvidíte v sekci Historie, viz. obrázek níže.

Ukázka Historie hovorů v kartě klienta v Raynet CRM

Ukázka Historie hovorů v kartě klienta v Raynet CRM

Automatické generování hovorů

SEVIO s Raynetem úzce spolupracuje a umí hovory generovat hovory automaticky, aniž by uživatel musel být v Raynetu přihlášen.

K tomu stačí zadat do SEVIA vaši adresu Raynetu, přihlášení do Raynetu a API klíč. Nic víc není potřeba.

V následujících třech krocích si ukážeme, jak vygenerujeme api klíč v Raynetu a jak jej následně vložíme do SEVIA.

Nastavení automatických hovorů a nahrávek v Raynetu pomocí SEVIO ústředny

Krok 1 - Vygenerování API klíče v Raynet CRM

V Raynet CRM klikněte na své jméno vpravo nahoře a z roletky vyberte položku Nastavení.

Zobrazení nastavení Raynet CRM

Zobrazení nastavení Raynet CRM

Poté přejděte do sekce Api klíče a klikněte na tlačítko Vytvořit api klíč.

Tlačítko pro vygenerování api klíče

Tlačítko pro vygenerování api klíče

Zobrazí se Vám okno, kde vyberete uživatele, vložíte popis api klíče (jaký chcete) a zkopírujete si api klíč pomocí kliknutí na ikonu obdelníku vedle textového pole. Poté stačí stisknout tlačítko Uložit.

Vložení popisu API klíče v Ranyet CRM

Vložení popisu API klíče v Ranyet CRM

Krok 2 - Nastavení SEVIA

Nyní je potřeba nastavit SEVIO, aby mohlo automaticky generovat hovory a odkazy na nahrávky.

Otevřete SEVIO přes webový prohlížeč a přejděte do sekce Systémová nastavení, záložka Raynet (viz. obr. Otevření formuláře pro nastavení integrace na Ranyte CRM v SEVIO).

Následně do formuláře vložte:

Dále vám SEVIO umožňuje nastavit, jaké aktivity se mají v Raynetu vytvářet nebo jestli se nemá dělat nic. Tím máte plnou kontrolu nad integrací.

Otevření formuláře pro nastavení integrace na Ranyte CRM v SEVIO

Otevření formuláře pro nastavení integrace na Ranyte CRM v SEVIO

Ukázka názvu instance Raynetu (seviotest)

Ukázka názvu instance Raynetu (seviotest)

Krok 3 - Výsledek nastavení

Každý uskutečněný hovor se v Raynetu automaticky zaznamenává s následujícími údaji:

Tato funkčnost umožňuje uživatelům v Raynetu efektivněji spravovat a vyhledávat hovory podle konkrétních kritérií.

Ukázka automatických hovorů a nahrávek v Raynetu + filtr

Ukázka odchozího hovoru v Raynet CRM s odkazem na nahrávku hovoru

Ukázka odchozího hovoru v Raynet CRM s odkazem na nahrávku hovoru

Ukázka náhrávky hovoru s možností jejího přehrání v SEVIO

Ukázka náhrávky hovoru s možností jejího přehrání v SEVIO

Správné pořadí přihlášení k ústředně v Raynet CRM

Abyste mohli bez problémů pracovat s ústřednou, postupujte při přihlašování tímto způsobem:

Je důležité, aby linka v Raynet CRM i SEVIO byla stejná.

Pokud byste se nejdříve přihlásili do SEVIO, Raynet CRM vaši linku rozpozná jako obsazenou a neumožní vám ji vybrat ze seznamu volných linek. Tím byste si znemožnili práci s ústřednou.