Nastavení integrace
Návod, jak nastavit účet v Raynetu, naleznete zde: https://raynet.cz/jak-zacit/.
Následně si v šwesti krocích ukážeme, jak propojit SEVIO a Raynet CRM.
Jak propojit ústřednu SEVIO s Raynet CRM
Raynet CRM je chytrý online nástroj, který pomáhá firmám lépe organizovat kontakty, obchodní příležitosti a péči o zákazníky. Díky němu máte přehled o všech důležitých informacích a nemusíte složitě hledat data v různých systémech.
Abychom vám práci ještě více usnadnili, napojili jsme Raynet na naši telefonní ústřednu (call centrum). To znamená, že veškeré hovory s klienty teď uvidíte přímo v Raynetu – nemusíte přepínat mezi aplikacemi nebo hledat záznamy jinde.
Krok 1 - Zobrazení nastavení Raynet CRM
Krok 2 - Výběr uživatele v Raynet CRM
Krok 3 - Vytvoření API klíče pro Raynet CRM
Krok 4 - Přihlášení k ústředně SEVIO v Ranyet CRM
Krok 5 - Výběr front a telefonu, na kterém pracujete
Krok 6 - Dokončení přihlášení k ústředně SEVIO
Krok 1 - Vygenerování API klíče v Raynet CRM
Díky tomuto propojení máte všechny důležité informace pohromadě a nic vám neunikne! 🚀
Podívejte se také na náš YouTube kanál, jak integrovat Raynet CRM se SEVIO, kde jsou všechna videa přehledně uspořádaná do jednoho play listu.
Ukázka zpracování hovoru pomocí Raynet CRM s integrovanou ústřednou SEVIO
Návod, jak nastavit účet v Raynetu, naleznete zde: https://raynet.cz/jak-zacit/.
Následně si v šwesti krocích ukážeme, jak propojit SEVIO a Raynet CRM.
Jak propojit ústřednu SEVIO s Raynet CRM
V SEVIO otevřete modul Přístupové tokeny a vytvořte nový záznam - přístupový token, který pak zapíšete do formuláře v Raynet CRM.
Vyplňte formulář na obrazovce vpravo:
Objeví se dialogové okno s informací o novém tokenu. Hodnotu tokenu si zkopírujte a někam uložte. Budete ji potřebovat pro vložení do Raynet CRM.
Když hodnotu tokenu zapomenete, nic se neděje. Vytvořený záznam – token – z tabulky vymažte a vytvořte nový token.
Vytvoření API klíče pro Raynet CRM v SEVIO
Nyní u daného uživatele v Raynet CRM v sekci Telefonní ústředna nastavte následující hodnoty (API klíč bude nejprve nutné vygenerovat v SEVIU, viz. obrázek Jak nastavit přihlašovací údaje pro SEVIO v Raynet CRM):
Jak nastavit přihlašovací údaje pro SEVIO v Raynet CRM
Přihlaste se na danou klapku (klapka je nastavena v SW nebo HW telefonu) a do případných front, pokud je potřeba (z vašeho nastavení ústředny).
Po zobrazení formuláře pro výběr fronty a linky vašeho telefonu vyberte telefonní linku a zaklikněte názvy front, ve kterých budete pracovat.
Stiskněte tlačítko Přihlásit.
Výběr front a telefonu, u kterého pracuji v Raynet CRM
Gratulujeme, nyní jste úspěšně přihlášen k ústředně SEVIO v Raynet CRM - tlačítko Tel. ústředna svítí zeleně.
Pokud chcete, aby se u hovorů automaticky generoval odkaz na nahrávku, je potřeba ještě nastavit API klíč Raynetu v SEVIU. Podívejte se, prosím, na sekci Automatické generování hovorů.
Dokončení přihlášení k ústředně SEVIO
V Raynetu se zmeškané hovory dají zobrazit pomocí stisku tlačítka Zmeškané hovory v levo dole (viz krok 6, obrázek Dokončení přihlášení k ústředně SEVIO) a poté se vám zobrazí následující tabulka.
Tabulka zmeškaných hovorů v Raynet CRM
Po napojení máte možnost manuálně generovat hovory (přesněji aktivitu hovor) při kliku na bublinku, která se vám ukáže vpravo dole během hovoru.
U příchozích hovorů se vám karta klienta zobrazí automaticky. U odchozích hovorů se na kartu klinta dostanete pomoci kliknutí na bublinku vpravo dole.
Všechny aktivity pak následně uvidíte v sekci Historie, viz. obrázek níže.
Ukázka Historie hovorů v kartě klienta v Raynet CRM
SEVIO s Raynetem úzce spolupracuje a umí hovory generovat hovory automaticky, aniž by uživatel musel být v Raynetu přihlášen.
K tomu stačí zadat do SEVIA vaši adresu Raynetu, přihlášení do Raynetu a API klíč. Nic víc není potřeba.
V následujících třech krocích si ukážeme, jak vygenerujeme api klíč v Raynetu a jak jej následně vložíme do SEVIA.
Nastavení automatických hovorů a nahrávek v Raynetu pomocí SEVIO ústředny
V Raynet CRM klikněte na své jméno vpravo nahoře a z roletky vyberte položku Nastavení.
Zobrazení nastavení Raynet CRM
Poté přejděte do sekce Api klíče a klikněte na tlačítko Vytvořit api klíč.
Tlačítko pro vygenerování api klíče
Zobrazí se Vám okno, kde vyberete uživatele, vložíte popis api klíče (jaký chcete) a zkopírujete si api klíč pomocí kliknutí na ikonu obdelníku vedle textového pole. Poté stačí stisknout tlačítko Uložit.
Vložení popisu API klíče v Ranyet CRM
Nyní je potřeba nastavit SEVIO, aby mohlo automaticky generovat hovory a odkazy na nahrávky.
Otevřete SEVIO přes webový prohlížeč a přejděte do sekce Systémová nastavení, záložka Raynet (viz. obr. Otevření formuláře pro nastavení integrace na Ranyte CRM v SEVIO).
Následně do formuláře vložte:
Dále vám SEVIO umožňuje nastavit, jaké aktivity se mají v Raynetu vytvářet nebo jestli se nemá dělat nic. Tím máte plnou kontrolu nad integrací.
Otevření formuláře pro nastavení integrace na Ranyte CRM v SEVIO
Ukázka názvu instance Raynetu (seviotest)
Každý uskutečněný hovor se v Raynetu automaticky zaznamenává s následujícími údaji:
Tato funkčnost umožňuje uživatelům v Raynetu efektivněji spravovat a vyhledávat hovory podle konkrétních kritérií.
Ukázka automatických hovorů a nahrávek v Raynetu + filtr
Ukázka odchozího hovoru v Raynet CRM s odkazem na nahrávku hovoru
Ukázka náhrávky hovoru s možností jejího přehrání v SEVIO
Abyste mohli bez problémů pracovat s ústřednou, postupujte při přihlašování tímto způsobem:
Je důležité, aby linka v Raynet CRM i SEVIO byla stejná.
Pokud byste se nejdříve přihlásili do SEVIO, Raynet CRM vaši linku rozpozná jako obsazenou a neumožní vám ji vybrat ze seznamu volných linek. Tím byste si znemožnili práci s ústřednou.